Jij wil jouw doelgroep de optimale ervaring bieden tijdens de klantreis. Zo voorkom je dat zij hun behoefte vervullen bij de concurrent. Om deze ervaring te kunnen bieden is het essentieel om alle touchpoints tussen jouw en je doelgroep helder voor ogen te hebben. Een optimaal ingerichte klantreis is de basis voor jouw marketing. Het helpt jou je doelgroep beter te begrijpen en op de juiste momenten in contact te treden met je doelgroep door de inzet van je marketingmiddelen, kanalen en content.
Vertel me meerEen gedetailleerde klantreis is de fundering voor voor veel strategische beslissingen zoals het marketingplan, de juiste communicatie en de middelen die je inzet om je doelgroep te bereiken. Daarom is het belangrijk om de koppen bij elkaar te steken!
Tijdens de interactieve klantreissessie bespreken we je doelgroep(en), hun behoeften en brengen we de verschillende fasen van de klantreis in kaart.
Met alle input van de klantreissessie definiëren onze strategiebazen de jouw gehele klantreis. Ze kijken naar de verschillen per doelgroep en de touchpoints en leggen dit vast.
Als laatste richten we de gehele klantreis in. Hierbij kijken we naar de touchpoints per fase en bepalen we welke marketingmiddelen en content het beste ingezet kunnen worden.
Laten we samen de reis gaan maken door de ogen van je doelgroep. Samen komen we tot interessante inzichten en richten we dé optimale klantreis in om jouw doelgroep de beste ervaring te bieden!