Cijfers geven geen inzicht in emoties

De waarde van usability onderzoek 

Jouw webshop of website heeft veel bezoekers maar weinig conversie en een hoge bouncerate, krijgt jouw klantenservice veel vragen van klanten of ervaar jij korte sessies en geen terugkerende klanten? Dit zijn veel voorkomende problemen waar een kwalitatief usability onderzoek antwoord op kan geven.

Vertel me meer
Inzicht in het gedrag van je klanten

Voordelen van Usability onderzoek

  • Jouw website of webshop gaat beter converteren
  • Je bespaart op onnodige developmentkosten
  • Je bespaart op support door vermindering van vragen
  • Stijging van de klanttevredenheid 
Vertel me meer

Laat je verrassen door de resultaten van een usability onderzoek

Wil je jouw website, webshop of app effectief verbeteren? Dan kun je beter geen keuzes maken op basis van een onderbuikgevoel, maar op basis van waardevolle inzichten van gebruikers.

 

"Met een kwalitatief usability onderzoek ben jij in staat om jouw digitale product effectief te verbeteren. Dit zie je direct terug in de resultaten."

Bart van Lier
Designbaas

Benieuwd naar de resultaten van een usability onderzoek?

Stuur ons een berichtje!

 






    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.

    Van klant tot totaaloplossing