Jouw webshop of website heeft veel bezoekers maar weinig conversie en een hoge bouncerate, krijgt jouw klantenservice veel vragen van klanten of ervaar jij korte sessies en geen terugkerende klanten? Dit zijn veel voorkomende problemen waar een kwalitatief usability onderzoek antwoord op kan geven.
Vertel me meerEen gedegen usability onderzoek vraagt om de nodige voorbereiding. Laten we dus eens aan tafel gaan om de probleemstelling van het onderzoek te bespreken.
Als we de probleemstelling van het onderzoek helder voor ogen hebben starten we met het maken van de onderzoeksopzet. Hierin leggen we vast wat het doel van het onderzoek is, welke middelen we inzetten en hoe we te werk gaan.
In het onderzoek testen we onder andere op toegankelijkheid, structuur en navigatie, vormgeving, doelen en functionaliteiten en vertrouwen.
We presenteren onze bevindingen en rapporteren aan de hand van quick-wins hoe dat jij jouw digitale product kan verbeteren.
Wil je jouw website, webshop of app effectief verbeteren? Dan kun je beter geen keuzes maken op basis van een onderbuikgevoel, maar op basis van waardevolle inzichten van gebruikers.