Online Marketing

Marketing automation

Een gepersonaliseerd aanbod per e-mail, een notificatie met een tijdelijke aanbieding, losstaande klant-segmenten opvolgen met unieke content. Het zijn zomaar een aantal voorbeelden die jou gaan helpen om meer omzet of leads te genereren.

Vertel me meer

Zij gingen je al voor

Automatiseer je marketing en communicatie

Hoe hou je grip op al je digitale marketingkanalen. En hoe zorg je dat je op het juiste moment de juiste boodschap naar je doelgroep communiceert? Het zou toch geweldig zijn als je dit kan automatiseren.

Goed nieuws! Want deze marketingactiviteiten en communicatie-uitingen kan jij gemakkelijker maken door middel van marketing automation. Dit stelt je in staat om alle fasen uit je klantreis efficiënt en effectief te benaderen.

Marketing automation wordt ingezet om bijvoorbeeld meer leads of verkoop te genereren, losstaande marktsegmenten te bereiken, klantwaarde te vergroten of het uitvoeren van een multichannel campagne.

Directe voordelen die je behaalt met marketing automation zijn:

  • Een conversiegroei;
  • Consistente merkbeleving;
  • Hogere engagement met je content;
  • Retentie en terugkerende klanten.
Een webshop om van te smullen

Inamood. Voor het lekkerste stukje vlees.

Bekijk case

“Door je focus te leggen op terugkerende klanten bouw je ambassadeurs voor jouw op merk op. Dit leidt tot retentie en een hogere klantwaarde!”

Kasper Wellens
Online marketeer
Meer bereik door sterke marketing

Said&Done. Tijdloze heren armbanden.

Kennismaken?
Wij komen graag in gesprek






    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.