Online Marketing

Conversie optimalisatie

Is je webshop live en krijg je bezoekers, maar blijft de omzet achter? Conversie optimalisatie (CRO) kan de missing link zijn in je e-commerce strategie. Ontdek hoe we je kunnen helpen om van bezoekers klanten te maken en je verkoopcijfers een flinke boost te geven.

Maar wat betekent zoekmachine optimalisatie nou precies en hoe boek je de beste resultaten?

Vertel me meer

Zij gingen je al voor

Converteer Bezoekers naar Klanten

Je hebt een aantrekkelijke website of webshop en een solide marketingstrategie, maar toch blijft de gewenste omzet uit. Als dit scenario herkenbaar is, is het tijd om je focus te verleggen naar conversie-optimalisatie.

Onze aanpak begint met het in kaart brengen van het gebruikersgedrag op je website. We identificeren knelpunten en optimaliseren de gebruikerservaring van de landingpagina tot aan de checkout.

Maar we gaan verder dan alleen oppervlakkige aanpassingen. Met behulp van A/B-testen, heatmaps en andere geavanceerde tools, verkrijgen we inzicht in hoe je bezoekers zich gedragen. Op basis van deze data ontwikkelen we strategieën die niet alleen de bezoekersaantallen verhogen, maar vooral de conversie.

Het resultaat? Een website die niet alleen verkeer aantrekt, maar dit verkeer ook effectief omzet in betalende klanten. Je investering in marketing en webontwikkeling wordt zo maximaal benut, resulterend in een hogere ROI en een sterkere positie in de markt.

Meer conversie door calendly integratie

Gezonheld. Een fit team voor beter resultaat.

Een conversie is het resultaat van het luisteren én handelen naar de behoeften van je gebruikers.

Erik Minkels
Online marketeer
Kennismaken?
Wij komen graag in gesprek






    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.