Techniek voor iedereen toegankelijk maken. Een duidelijk en nobel doel voor nu en de komende jaren. En nog mooier: hoe kun je dit alles via een digitale route van A tot Z laten verlopen? Een enorme uitdaging!
Digitale Bazen werd als partij uitgekozen om hiermee te helpen en de hele reis mee te bedenken en ontwerpen. Van consument tot installateur & klantenservice. We raakten iedere snaar binnen en buiten de organisatie.
De consument vandaag de dag is gewend om online aankopen te doen. Dat staat vast, maar hoe kijkt men aan tegen het online bestellen van een nieuwe CV-ketel? En hoe maken we dit zo simpel mogelijk via mobiel. Wij ontwierpen hier een gebruiksvriendelijke flow voor.
Breng je woning in kaart, kies de juiste producten, plan een afspraak met de installateur en bestellen maar. Zo eenvoudig als het klinkt is het ook. Daar doen we het voor!
Een project waar we maximaal energie van krijgen. De uitdaging? Het samenbrengen van meerdere rollen binnen een klantenservice portaal. Van de veldcoach tot de klantenservice medewerker.
We hebben er o.a. voor gezorgd dat aanvragen snel en adequaat behandeld kunnen worden, planning voorspeld kan worden en installateurs zo efficiënt mogelijk te werk gaan. Alles met als doel om maximale klanttevredenheid te behalen.
Op het moment dat alles is goedgekeurd door de experts bij Hoppenbrouwers Techniek, is het tijd om de CV-ketel daadwerkelijk te gaan installeren.
We zijn uiteraard gegaan voor een volledig digitale oplossing. Van het makkelijk toekennen van je bus tot het verwerken van de orders op een efficiënte manier. Zo gaat de installateur altijd met een vrolijk gezicht naar zijn werk. Daar doen we het voor!
“Hoppenbrouwers heeft grote plannen en gaat met een nieuw ontwikkeld platform de consumentenmarkt veroveren. Van CV-ketel tot laadpaal. Alles is mogelijk. Het platform is volledig zelf ontwikkeld en samen met de Digitale Bazen mooi en gebruiksvriendelijk vormgegeven.”
Tim van der Meer (Hoppenbrouwers Techniek)
Clusterleider e-Commerce / particulieren